Αγαπητό τμήμα υποστήριξης πελατών, παρέλαβα τελικά το δέμα μου χθες και όλα είναι καλά. Άργησε λίγο να φτάσει, αλλά έφτασε.
PHIL, UK
Πολύ καλή εταιρεία για συνεργασία. Η παράδοση εδώ στη Γαλλία ήταν πολύ γρήγορη και σίγουρα θα παραγγείλω ξανά από αυτούς στο μέλλον.
John Loffler, Australia
Αυτό είναι το καλύτερο site — σας ευχαριστώ! Οι φίλοι μου είναι πολύ χαρούμενοι και σας διαβεβαιώνω ότι σύντομα θα κάνω σίγουρα μια ακόμη παραγγελία μαζί σας. Παρέλαβα την παραγγελία μου σε άψογη κατάσταση. Δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερα! Ευχαριστώ ...